چاپ پیکسل

ساخت وبلاگ

چاپ عکس روی تی شرت:

چاپ تی شرت سفید با یقه گرد ساده که در سایز های استاندارد قابل انتخاب است و عکس مورد نظر شما بر روی آن چاپ خواهد شد.

چاپ تیشرت

چاپ تیشرت زنانه با طرح دلخواه :

خدمتی از چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرح و یا عکسی رو که دوست دارید روی تیشرت چاپ کنید. مثلا یک طرح فانتری و خاص که تیشرت با اون طرح رو در بازار نمی تونین پیدا کنید و یا عکس بازیگر مورد علاقه خودتون و هر عکس و یا طرح دیگه ای که دوست داشته باشید.

نوین گرافیک دارای انواع بسیار گسترده ای ازچاپ تی شرت مردانه ,چاپ تی شرت زنانه ,چاپ تیشرت بچه گانه در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی تی شرت چات کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق واتساپ 09904534705 بفرستید.

چاپ لباس زنانه,دستگاه چاپ لباس,چاپ عکس روی لباس,طراح چاپ لباس,چاپ تیشرت,انواع چاپ لباس,چاپ لباس کار,چاپ تیشرت زنانه

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لباس زنانه,دستگاه چاپ لباس,چاپ عکس روی لباس,طراح چاپ لباس,چاپ تیشرت,انواع چاپ لباس,چاپ لباس کار,چاپ تیشرت زنانه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 16:53

 چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل سفید

این نوع لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید، چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی‌رود و دوام بسیار زیادی دارد.

چاپ لیوان فوری

چاپ لیوان حرارتی:

در حالت سرد این لیوان ها کاملا مشکی هستند و به هیچ عنوان عکسی که روی آن چاپ شده قابل مشاهده نخواهد بود. اما هنگامی که درون این لیوان ها مایع گرمی ریخته می شود تغییر رنگ داده و رنگ سیاه آن کاملا از بین می رود و عکسی که چاپ شده به آرامی ظاهر می گردد. لیوان حرارتی می تواند سورپرایز ویژه ای باشد. چاپ عکس روی لیوان حرارتی چه برای خودتان چه به عنوان هدیه شما را حیرت زده خواهد کرد.

 

چاپ لیوان دسته قلب با داخل رنگی

چاپ ماگ دسته قبلی جز جداب ترین نوع لیوان جهت هدیه دادن به بهترین دوستانتان می باشد. چاپ روی این لیوان به دلیل شکل قلب داشتن ، به زیبایی آن می افزاید. این نوع لیوان به دلیل رنگی بودن داخل آن میتواند با رنگ لوگوی شرکت یا کسب وکار شما ست شود .

 

چاپ لیوان تبلیغاتی: با استفاده از این روش چاپ می‌توانید در تلاش های بازاریابی خود به طور مداوم لوگو یا نام شرکت خود را به مشتریان خود نشان دهید.

 

مزایای چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ لیوان با کیفیت بالا با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن به دست می‌آید.کم هزینه بودن وتنوع محصول قابل چاپ ,عدم نیاز به استفاده از قالب

 

 

چاپ لیوان سرامیکی |تحویل سه ساعته | چاپ ماگ برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ اختصاصی روی ماگ, چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 16:55

 موادخام پیکسل از ساده‌ترین و ارزانترین محصولاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. این پیکسل‌ها در سایزها و انواع مختلف تولید می‌شود و چاپ بر روی آن به صورت مات یا براق صورت می‌گیرد. با درج برند و لوگو شرکت شما بر روی این محصول می‌توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این برای تبریک و هدیه به عزیزان خود می‌توانید از آن استفاده کنید.استفاده از پیکسل ها امروزه کاملا فراگیر شده و شاید بتوان ادعا کرد که هر کسی با کمی جستجو در اطراف خودش می تواند یک پیسکل را مشاهده کند؛در مترو، دانشگاه، مدرسه، کنسرت، موسسات و شرکتها، استارتاپ ها و … هرجای دیگر را که کمی جستجو کنید چشمتان به دایره های دوست داشتنی میخورد.

پیکسل سوزنی پیکسل

جهت سفارش پیکسل خام  در نوین گرافیک و ارتباط با بخش محصولات خام شما می‌توانید با شماره 09904534705  تماس حاصل فرمایید.

 

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : قیمت مواد خام پیکسل,تولید پیکسل,پیکسل خام جاکلیدی,تولیدی پیکسل,دستگاه تولید پیکسل خام,قیمت چاپ پیکسل,پیکسل خام چوبی , یکسل خام سوزنی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 16:54

سفارش چاپ پیکسل با طرح دلخواه با برند شما میتواند هدیه تبلیغاتی مقرون بصرفه و مناسب برای مشتریان شما باشد.با استفاده از خریدپیکسل می توان موجب انتقال پیامی گردید که حتی جنبه تبلیغاتی ندارد. چاپ پیکسل در انواع مختلفی موجود می باشدمانند:چاپ پیکسل تبلیغاتی چاپ پیکسل فانتزی/ چاپ پیکسل ورزشی/چاپ پیکسل اجتماعی/چاپ لوگو روی پیکسل/ چاپ پیکسل مذهبی و... که شرکت ها و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به منظور تهیه آن اقدام نمایند .

چاپ پیکسل با کیفیت

خرید وقیمت چاپ پیکسل دسته کلیدی: 

چاپ پیکسل دسته کلیدی در چند سال اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده و نه تنها به عنوان یک محصول تبلیغاتی توسط شرکت های بزرگ برای همایش ها ، نمایشگاه ها و دیگر مراسمات و تجمعات استفاده میشود بلکه به عنوان یک هدیه در قالب گیف های تبلیغاتی نیز استفاده میشود.

 

خرید و قیمت پیکسل مگنتی :

پیکسل آهنربایی با توجه به قسمت آهنربایی یا مگنتی که در قسمت پشت آن قرار دارد کاربردهای بسیار زیاد و جذابی دارد و شما می‌توانید در قسمت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده نمایید.

 

مجموعه تبلیغاتی نوین گرافیک در زمینه طراحی،‌ چاپ، واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان عزیز را داشته باشدبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

 

چاپ پیکسل مگنتی,چاپ روی پیکسل در اصفهان,قیمت چاپ پیکسل,پیکسل خام سوزنی,چاپ پیکسل و ماگ,چاپ عکس روی پیکسل در شیراز,چاپ پیکسل در کرج,چاپ پیکسل تکی


چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل مگنتی,چاپ روی پیکسل در اصفهان,قیمت چاپ پیکسل,پیکسل خام سوزنی,چاپ پیکسل و ماگ,چاپ عکس روی پیکسل در شیراز,چاپ پیکسل در کرج,چاپ پیکسل تکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 14:49

چاپ روی لیوان تبلیغاتی 1401 :

چاپ روی لیوان سفید می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.از این محصول می توانید برای موارد هدیه دونفره، ولنتاین، هدیه جشن عروسی، جشن تولد، هدیه یادبود، هدیه مسافرت، هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و تجارت خود به مشتریان و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید.

 لیوان دسته قلبی

چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی:

رنگ دسته ها و همچنین داخل این نوع لیوان ها در رنگهای متنوعی موجود است. تفاوت این لیوان ها با لیوان های ساده در رنگی بودن دسته و داخل آن می باشد. رنگی بودن این ماگ باعث می شود تا انتخاب برای هماهنگی با عکس مورد نظر با راحتی بیشتری صورت گیرد و البته شیک بودن و زیبائی بیشتری را نیز در بر داشته باشد.

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپخانه نوین گرافیک می‌باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.

 

نوین گرافیک  تصویر و متن شما عزیزان را بر روی لیوان های سرامیکی چاپ می کنیم و شما می توانید به عنوان هدیه + دکور + هدایای تبلیغاتی و یا به معرفی کسب کارتان استفاده نمایید . برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

 

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ عکس روی ماگ,چاپ ماگ ارزان,چاپ ماگ یزد,دستگاه چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان برای تولد,چاپ ماگ با طرح دلخواه,چاپ لیوان حرارتی,چاپ عکس روی لیوان در شهریار, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 17:13

پیکسل خام ,پیکسل با قیمت مناسب چینی :

ارزانترین دستگاه پیکسل زن,نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن ,آموزش کار با دستگاه پیکسل زن,پیکسل خام تهران,دستگاه تولید پیکسل خام,پیکسل خام پلاستیکی,پیکسل خام سوزنی,پیکسل خام جاکلیدی,پیکسل خام چوبی,مواد خام پیکسل,تولید کننده پیکسل خام, تولید پیکسل خام را به صورت عمده و پخش در ایران به ما در کاهش قیمت ها کمک کرده است به دلیل خرید محصولات بدون واسطه توانسته ایم پایین ترین قیمت ها را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یادر واتساپ پیام بگذارید.

پیکسل سوزنی خام ایرانی

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل فوری,پیکسل,پیکسل سوزنی,پیکسل مگنتی,پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل سفارشی,خریدپیکسل,دستگاه پیکسل زن,مواد خام سابلیمیشن,موادخام پیکسل,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 17:40

پیکسل ها در مقایسه با سایر بج ها بسیار راحت تر و ارزان تر ساخته می شوند و علاوه بر این بین جوانان، نوجوانان، کودکان و حتی بزرگسالان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

چاپ پیکسل

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ روی پیکسل  جزء ارزان ترین روش های تبلیغات به حساب می آید. به این صورت می ‌توان توضیح مختصر و مفیدی را در رابطه با برند روی پیکسل درج کرده تا به سرعت به ذهن مخاطبان سپرده شود. 

چاپ پیکسل دسته کلید دوطرفه -چاپ پیکسل یطرفه :

چاپ پیکسل دسته کلید دوطرفه با برند شما میتواند هدیه تبلیغاتی مقرون بصرفه و مناسب برای مشتریان شما باشد.چاپ پیکسل دسته کلیدی در دو سایز 44 میلیمتر و 58 میلیمتری هستند.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ روی پیکسل مگنتی یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ نوین گرافیک قابل ارائه می باشد. با توجه به این که قیمت پیکسل مگنتی ارزان است می‌ توان از این محصول برای تبلیغات استفاده نمود و پیکسل مگنتی را برای چاپ تصاویر به کار برد.

چاپ پیکسل تبلیغاتی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد .این روش در انتقال یک پیام تبلیغاتی که حتی جنبه تجاری نیز نداشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید .

 

قیمت چاپ پیکسل,چاپ پیکسل فوری,چاپ عکس روی پیکسل در خانه,دستگاه چاپ پیکسل,چاپ پیکسل تبریز,چاپ پیکسل در کرمان,چاپ پیکسل و ما,چاپ عکس روی پیکسل در شیراز

 

مجموعه چاپ نوین گرافیک با استفاده از دستگاه های بسیار با کیفیت و جدید میتواند عکس و لوگو شما را روی انواع مختلف پیکسل با کیفیت چاپ کند. فقط کافی است با ما 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 323 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 17:55

لینک دوستان

خبرنامه